יום רביעי, 31 ביולי 2013

הקליפ של Pound the alarm חוגג שנה!


השיר יצא כחלק מאלבום האולפן השני של ניקי "Pink Friday: Roman Reloaded" וכיהן כסינגל רביעי לאלבום ב-12 ליוני. (12.6) בשנת 2012. הקליפ צולם ב-4 ליולי(4.7), בטרינדד, המקום בו נולדה ניקי,מאחורי הקלעים השתחררו ב-13 ליולי (13.7) והקליפ השתחרר היום בדיוק לפני שנה, בתאריך ה-31 ליולי (31.7) בשנת 2012. השיר נכתב ע"י ניקי ועוד כותבים, ובינהם רד-וואן שהם גם הפיק את השיר, ובנוסף, רמי יעקב, כותב יהודי, גם השתתף בכתיבה. השיר הגיע למקום הראשון במצעד הדאנס של הבילבורד, ולמקום 15 במצעד הבילבורד עצמו.

הקליפ מתחיל כשיש צלילי קסילופון, באי טרינדד, מראים את הדגל, מראים את המקומיים משחקים בכדורגל, שני ילדים קופצים מהספינה, חוף מדהים, וכשהשיר מתחיל להתנגן עם הפזמון תחילה, מראים את ניקי על הר\מקום גבוה שרה. לאחר מכן, כשיש את הבית ראפ הראשון בשיר (והיחיד) מראים אותה הולכת ברחובות טרינדד ולאחר כל כמה צעדים מצטרפות אליה עוד ועוד ברזילאיות עם לבוש דומה לשלה רק בצבעים שונים. מראים את שאר המקומיים מגיבים בשמחה. אישה מבוגרת לדוגמה שיוצאת מהחלון עם חיוך על הפנים, ועוד. לבסוף כולם מתקבצים במקום אחד, יש קרנבל גדול (בפזמון) המון צבעים, המון שמחה, המון כיף, המון צהלה - וכשיש את ה- Drop (הכוונה לצליל המאסיבי שבא אחרי שהיא אומרת "Pound the alarm") כולם עוד יותר קופצים ומשתוללים. בבית השני (פופ) היא עומדת משאית גדולה בתוך כל הקרנבל, שרה, וכולם פשוט רוקדים לצילים, כולם פשוט שמחים, ניקי מחייה את המקום והופכת אותו למקום הרבה יותר שמח, צבעוני, וכיפי! בפזמון השני כבר מחשיך, אך כולם עדיין ממשיכים בשלהם, עדיין רוקדים, עדיין נהנים, ולא מפסיקים לרגע! בקטע מעבר (ה-C PART של השיר שבא לאחר הפזמון השני) מראים את המקומיים לבושים בחליפות ותחפושות, יורקים אש, המסיבה לא מפסיקה!



ואיך אפשר בלי הערב? הערב החגיגי? הם עדיין לא מפסיקים! זיקוקים, השמחה לא חדלה לרגע, וכמובן, הרכבת הידועה, שאני באופן אישי פשוט חולה על ההופעות שלה עם השיר הזה בגלל הרכבת הזו, ובפזמון, הדבר שאני הכי אוהב שהיא עושה בשיר, בקליפ, בהופעות - זה את השעון. היא זזה אם תשימו לב כמו מחוג של שעון (Alarm - שעון מעורר) יחד עם הרקדנים, וזה כזה חמוד! ב-LIVE ממש כיף לראות את זה.
והסוף, הסוף העצוב. הדוד של ניקי שהשתתף בקליפ, בדיוק בסוף, כשהיא עומדת ומאחוריה ארבעה גברים. האחד עם הגופייה הלבנה הוא בן דודה שנרצח. (לכתבה לחצו כאן) וזה בעצם הזכרון האחרון שלה ממנו.
כשהמוזיקה פסקה, זה מראה כאילו החגיגה הסתיימה (כי לכל דבר טוב, חייה שיהיה סוף) היא הולכת לכיון הירח, מתקדמת לעברו. עד היום לא הצלחתי להבין מה היא מנסה לומר כאן!



שימו לב כמה הקליפ הזה המון בשבילה. הוא גם צולם במקום שבו היא נולדה, גם מכיל בתוכו את הבן דוד שלה שנרצח ועבורה זה הזכרון האחרון שלה ממנו, ובקרוב הולך להיות הקליפ הרביעי שלה שעבר את ה-100 מיליון צפיות ב-VEVO, ועכשיו גם חוגג שנה! אז ניקי, המון מזל טוב. שנזכה לעוד המון שירים כיפים כאלו, קיצביים ועם אנרגיות מטורפות כמו כאן. שנזכה לעוד המון קליפים צבעוניים אנרגטים סוחפים זורמים ויפים כמו הקליפ הזה, מזל טוב, Pound the alarm!!!!

לצפייה בקליפ:



לצפייה בהופעה החיה:



(ריקוד המחוג: 1:10. ריקוד הרכבת: 1:55) 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה