יום שני, 1 באפריל 2013

חם! שיתוף פעולה בין ניקי, ריהאנה, גאגא, וביונסה.


הכל התחיל כשליידי גאגא אמרה כי היא עובדת על אלבום אולפן שלישי ששמו יהיה "ARTPOP" ( עם דגש על האותיות הגדולות חברים, זה חשוב לה ולכל מעריציה ) ומייד אח"כ נחשפה שמה של אחת הרצועות. שמה של הרצועה היא " Ratchet " שנודע כי השיתוף פעולה יהיה בין ליידי גאגא לאזליה בנקס. מייד לאחר מכן, צצו שמועות ברחבי האינסטגרם והטוויטר כי ביונסה וריהאנה משתתפות גם הן ברצועה הנ"ל. ביונסה העלתה תמונה עם עגיל שעליו רשום " Ratchet " וריהאנה ציצה המון " Ratchet " בחשבון הטוויטר שלה. בדיוק לפני כמה שעות, נודע כי יהיה שיתוף פעולה. השיתוף פעולה יכלול את ליידי גאגא, את ריהאנה, את ביונסה, ואת לא אחרת מאשר ניקי מינא'ז! איך? פיספסנו משהו? ובכן. המלהקים של אזליה אמרו כי הם מעדיפים שהיא תקח צעד אחורה מהפרויקט כי היא לא תבלוט שם. בנוסף, לאזליה היה ריב עם פרז הילטון, חברה של ליידי גאגא, אזליה הראפרית המתחילה קיללה אותו וקראה לו " הומו " בטוויטר. וכולנו יודעים שגאגא בעד שיויון בין המינים ומגנה על זכויותיה של הקהילה הגאה, גאגא התעצבנה והחליטה לפרק את הפרויקט עם אזליה ולחפש ראפרית חזקה אחרת שתבלוט ביחד עם הכובות החמות במיינסטרים. אז למי הן פנו? לניקי, הראפרית המצליחה בשנים האחרונות! אומרים כי הן מנסות לשחזר את " Lady marmelade " של פינק, כריסטינה אגילרה, ליל קים ומיה בשנות ה-2000, ולכן הן צריכות להיות אמניות " מן השורה הראשונה " על מנת להכין את אחד הלהיטים הגדולים של העשור. וכמו שאנחנו רואים, האמניות החזקות התאחדו להן ו- " Ratchet " הולך לצאת בקרוב מאוד! כרגע אין תאריך, אין צפי, אך בקרוב מאוד נזכה לשמוע את אחת הרצועות הטובות שנשמע כבר זמן מה. 

9 תגובות:

אומאיגאד זה הולך להיות מושלםםםםםםםםםםםם

זה ממש ממש ממש לא בטוח, אתה אומר פה דברים שהם לא נכונים ב100 אחוז, גאגא ופרז לא כזה השלימו והיא לא כועסת על אזליה זה שהיא קראה לו פאגוט זה לא הופך את זה שיש לה בעיה נגד הקהילה הגאה ושגאגא צריכה להתעצבן , והשמועה קרתה בגלל מעריצים שפגשו את ריהאנה וטוענים שהיא אמרה להם, מלא מעריצים מוציאים שמועות כאלה, יכול להיות שזאת סתם שמועה.

http://nminajisrael.blogspot.co.il/2013/04/ratchet.html

1 באפריל שמח חברים :)

תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

חחחח אני לא מאמינה שהסרת את התגובה שלי רק כי אמרתי את האמתתתתתתתתתתתת שמע אתה כזה פתטי אחי.

תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

אני אראה לנכון מה למחוק ומה לא, והנה, אני אמחוק שוב, אין עניין בדעותייך חסרות האוביקטיביות בעליל כאן באתר. תוכלי להתריס אותם על דף נייר או במקום אחר שבו תחפצי, לא כאן, להתראות. :)

תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

הוסף רשומת תגובה