יום שישי, 9 באוגוסט 2013

ראנסום מלכלך: "ניקי גנבה לי את המילים"

ראפר אלמוני, אנונימי, לא מוכר - ואיך שתרצו, טוען שניקי גנבה לו את המילים ולא נתנה לו קרדיט על כך. לראפר קוראים ראנסום, שלאחרונה הרים שיר בשם "Man Alone" שיצר באז לא קטן באינטרנט ובתקשורת. ראנסום בעבר שיתף פעלה עם ניקי בימי המיקסטייפים (טרם האלבומים שלה, מלפני יותר מ-3 שנים) ראנסום אמר: "לפני שלניקי היה את כל הפאות המשוגעות האלו, עשיתי עבורה וורסים" כנשאלה ניקי על הסיפור, כמובן, היא פיצצה אותו במלל (וכשאנחנו אומרים פיצצה, אז זה פיצצה) ואמרה שאף אחד לעולם לא היה עבורה סופר צללים. "Who the fuck is he" הוסיפה ואמרה שהיא ראפרית הרבה יותר טובה ממנו. כמובן שניקי המשיכה והמשיכה לומר עוד המון משפטים שנונים, שנוותר על לרשום אותם בשלב זה, אך תסמכו עלינו, היא הכניסה לו בראבק. "אם אתה ממשיך לומר את השקרים האלו, אתה חתיכת נואש ***** - מה דעתך על זה?" הוסיפה " How a wack nigga gonna write my shit? ".
כמובן, שניקי הוכיחה מספר פעמים לאורך כל הקריירה שאינה צריכה סופר צללים. ניקי הוכיחה לכל הקריירה כמה טובה היא בכתיבת וורסים, גם בימי המיקסטייפים, גם בימי האלבום הראשון, וגם בימינו. כולנו יודעים שאנשים צריכים צומת לב, כולנו יודעים שאנשים, במיוחד כשהם לא מוכרים ומנסים להתפרסם כבר כמה שנים בכל מחיר, צריכים את הבאז הזה, צריכים את זה שיכירו בהם בתעשייה, ובכלל, בעולם. כולנו יודעים שיש המון נוכלים נואשים שהיו מתים לזה, והיו עושים הכל, משלמים כל מחיר, כדי לזכות בקצת תהילה. ובכן, זה רק מראה עד כמה נואש הוא שהוא מנסה לרכוב על הצלחתה של ניקי בעזרת גימיקים בשקל, ללא שום הוכחה מבוססת, רק מילים, ועוד מילים, ועוד מילים.


נסיים בנימה חיובית ונזכיר כי ניקי לא מתעסקת בשיט הזה יותר מדי, לניקי קמו המון אויבים במהלך הקריירה, וכפי שאתם רואים, היא עדיין בטופ. עדיין שוברת שיאים. ועדיין מראה לכולם שהיא אחת הראפריות החזקות, הבולטות, והמרכזיות לאורך כל היסטוריית הראפ. אין אנו מתרגשים מזה, ומקווים שהנכם גם לא, הרי מי הוא בכלל?
המשך שבוע מצויין! נמשיך לעדכן. תודה על הקריאה.
לשמיעת השיר:

לסרטון שבו ניקי נשאלה על השערעוריה:


7 תגובות:

כל הכבוד על הכתבההההההההההההההההההההההה

אני לא מאמינה אין מצב שהיא לקחה את המילים!!!!!

היא בעצמה לא כותבת לבד. יש איתה קבוצת אנשים שדואגים לעשות איתה את העבודה בדיוק כמו עם ליל קים. אז שתפסיק לזיין את השכל המטורפת הזאתי.

"נונה בנונה" - רק שמך כבר גורם לי לא לקחת אותך ברצינות (במיוחד שהקישור לבלוג שלך רושם "איזה בלוג פיזדץ" - בכל אופן, השפה שלך לא מראה שהרמה שלך מי יודע מה. אוניקה כותבת את השירים שלה, יש עובדות לכך. את מוזמנת להמשיך להתווכח כשאמת מוצגת על הדף. המשך יום מעולה. :)

אמיר אני אפילו לא באה להתווכח איתך מותק. אני רק מציגה עובדות בשטח. אני כבר קראתי והתעייפתי מלקרוא על הבחורה הזאת. והיא פשוט לא כותבת לבד, האנשים שעובדים איתה על השירים שלה בעצמם אומרים שיש קבוצה שמובילה אותה והם עושים את כל השירים ביחד. get a life

את זו שצריכה למצוא חיים מתוקה. מגיבה על כל כתבה באתר גם אם היא מלפני כמה חודשים טובים... אם את לא אוהבת את ניקי, יש איקס בצד שמאל למעלה. מוזמנת ללחוץ עליו ולא לחזור. אדיוס, וגט א לייף כמובן :)

גם אם אתה מעריץ מושבע שלה, זה לא פדיחה להגיד את האמת, אז תפסיקו להיות כאלה שקרנים כשמדובר באליל שלכם. ואני ימשיך להגיב אל תדאג לי (:

הוסף רשומת תגובה