יום רביעי, 3 ביולי 2013

הזמרות המועדפות על מיילי סיירוס

מיילי סיירוס התראיינה לבילבורד וכשנשאלה על האמניות האהובות עליה, אמרה:

1. Dolly parton
2. Joan Jett
3. Lil kim
4. Nicki minaj

"הרגשתי שיש בתוכי ליל קים בילדותי, היא גורמת לי לשמוח, אני פשוט אוהבת אותה" ולאחר מכן, מיקמה את ניקי במקום הרביעי כשהיא אומרת "הייתי חייבת לשים את ניקי במקום הרביעי, כי עשיתי את קים" והוסיפה, "ניקי היא ליל קים של הדור הנוכחי" - כמובן, בכוונה טובה. חברים, בואו נשים את מה שליל קים עשתה לניקי בצד, ליל קים היא ראפרית ידועה כראפרית חזקה, עם נוכחות, צבעונית ואיתנה, ולהשוות אותה לניקי, זו אינה העלבה, אלא אפילו בקטע טוב. כי הטיעון של מיילי הוא שליל קים שימחה אותה, וגרמה לה להזדהות איתה בילדותה - כנ"ל ניקי, מה שהיא מצליחה לעשות לה כיום.


מיילי אפילו התחפשה לניקי השנה. לתמונה לחצו כאן.
מיילי אפילו פרסמה תמונה שלה מחזיקה צמיד של ניקי. לתמונה לחצו כאן. 

לוידאו:


לסינגל החדש של מיילי סיירוס:

7 תגובות:

כפרה על ניקי! אין מה לשהוות לאף אחד!!!

אהבתי את מה שרשמת על קים. אין לי שום דבר נגד ניקי חוץ מזה שהיא מעתיקנית חסרת טאקט. אבל בואו נהיה אמיתיים ונגיע לעובדות...ליל קים היא מספר 1 ואף אחת לא תגיע לרמה שלה. המקוריות, הייחודיות, האמיתיות, החיבה לנשים והפרסום ( כמובן שהכל בזכות ביגי )
ואיזה מקוריות יש לניקי אם היא רק דואגת לשפצר את האופנה של קים?????

ואם כבר מדברים פה על מי עשה למי אתה יכול לראות בכל מקום כמה ניקי מתעלקת על קים. אפילו בראיון של קים ברדיו עם דיג'יי אנבי היא סיפרה את כל הסיפור מה קרה עם בייבי וסלים. ניקי היא לא תמימה כמו שכולם רואים אותה היא פשוט נחש מתחת לקש. אז תפסיקו להיות כאלה עיוורים במיוחד שמדובר פה על כבוד.

כן אף אחד לא מגיע למה שליל קים ... - בגלל זה ניקי שברה בינתיים את כל השיאים שלה אם זה מכירות בשבוע הראשון או מכירות בכלל של סינגלים, אם זה כמות פרסום או מספר להיטים שכבשו את המצעדים ברחבי העולם - יש עובדות מתוקה. תמשיכי להתמרמר לי על הכתבות. :)

זה לא מעניין אותי כמה היא מכרה דיברתי פה רק על א-ו-פ-נ-ה,
וסתם בשביל שתדע קים היא יותר גנגסטא שיט, ניקי מדברת על שטויות עם שילוב דאנסי ברקע, וזה מה שתופס אותה עדיין במשחק. בקיצור, האלילה שלך באה מהמלכה. כמו שיש מדונה וליידי גאגא, כמו שיש ויטני יוסטון וביונסה - ככה יש קים וניקי. לא להשוות בבקשה.
ובקשר לאופנה כמובן אין לך מה להגיד כי הכל גלוי לעין
עוד משהו למה אתה לא מפרסם את הריבים שלה עם כל העולם? הדמות שחיפשה איך להיות מעל כל הראפריות שאפילו עם החדשות היא לא מסתדרת, זאת דמות להערצה??? איגי, אזליה, ועוד...שואלת ברצינות?

והשנה היא התחפשה לליל קים!

האמת שהיא התחפשה לגאגא אתה יכול לראות בקליפ של telephone עם ביונסה את הדמיון. ממש אמנית חסרת חיים. תתעסקי במוזיקה שלך עלובה.

הוסף רשומת תגובה