יום שני, 20 במאי 2013

טקס הבילבורד - הסיכום המלא!


טקס הבילבורד שהתקיים ב-19 למאי בלאס וגאס גרם לכולנו להתרגש. מלבד מספר ההופעות המרובה ממיטב האמנים כמו
ג'סטין ביבר, ג'ניפר לופז, טיילור סוויפט, ועוד - זכינו גם להופעה של ניקי, עם הסינגל האחרון שלה "High School" בשיתוף פעולה עם הראפר ליל ויין. ב-1 וחצי לפנות בוקר (ע"פ שעות ישראלי) נכנסה ניקי לשטיח האדום עם שמלתה האדומה ושיער בלונידיני מתולתל עם שורשים שחורים.

מלבד הלוק ההורס של ניקי בהופעה, היו גם כמה זכיות שניקי הצליחה לקטוף במהלך הערב שהם "Top Rap Artist" או בעברית, הראפר הכי טוב (הועמדה רק עם גברים והצליחה להאפיל עליהם) "Top Streaming Artist" או בעברית, האמן המזרים ביותר. "Top Rap Album" או בעברית, האלבום הטוב ביותר - והזכייה היא אלבום האולפן השני שלה "Pink Friday: Roman Reloaded" סה"כ שלוש פרסים מתוך שבעה מועמדויות, יפה מאוד ניקי!

מלבד הזכיות והלוק ההורס של ניקי, לדובדבן של הקצפת (של הערב, של הכתבה, מה שתרצו) ההופעה שלה כולנו חיכינו, להופעה של "High School" יחד עם ליל ויין. ההופעה התחילה בעיבוד מוזיקלי שונה לפזמון של ניקי, המשיכה לבית הראפ שלה, ומייד לאחר מכן אל הפזמון. מייד אח"כ הראפר ליל ויין נכנס ועשה את הראפ שלו, לאחר הבית שלו הם גלשו לפזמון ואז החל להיות עיבוד מוזיקלי מוסף לשיר שהוא משהו יותר אלקטרוני ומקפיץ, מאין ביט נוסף שדאג להקפיץ את הקהל "ולשבור את הקו" - זה היה "האינטרו" ללאפ דאנס שניקי הייתה עתידה לעשות בעוד רק כמה שניות לליל ויין. ה- "C Part" ( הבית שירה שבא לאחר הפזמון השני ולקראת הסוף בשיר) בעצם התערב לו בתוך הלאפ דאנס, לאחר כמה שניות הסתיים המופע המרהיב שהרים את הקהל כולו על הרגליים ושידר כימיה וכריזמה מעולה בין ניקי לליל ויין על הבמה. היידים של הקהל היו באוויר, ואת האמת? גם שלי היו, אומנם מאחורי המחשב - אבל הם היו, העיקר הכוונה לא?



לגלריית התמונות של טקס הבילבורד לשנת 2013 (שימשיך להתעדכן במהלך השבוע) לחצו כאן. 
סרטוני הזכייה יעלו גם הם לפוסט הנ"ל בהמשך היום.

_____________

עריכה מספר 2, 20:00 בתאריך ה-20 למאי.

ניקי על השטיח האדום:


הורדה של כל הטקס (רק למי שיש טורנט, אם אין, זו אינה בעיה להוריד, איכות הכי טובה HD)
להורדה לחצו כאן. 

לסרטוני הזכייה:

"אמן הראפ הטוב ביותר" :(הביסה את פיטבול, את פלו רידה, את סיי, ואת דרייק)


(כשיהיו, אם יהיו עוד באיכות טובה, אעלה.) 

4 תגובות:

הוסף רשומת תגובה