יום שישי, 10 במאי 2013

ראיון חם: מה ניקי באמת חושבת על מאריה? "חשבתי שאנחנו היינו חברות"





תחילה. ראין סיקרט בוחר לפתוח את הראיון עם מחמאה שאומרת שישנו קשר חזק בינה לבין המעריצים שלה. ניקי מסכימה כמובן. קצת דיבורים על כך שהמעריצים חשובים לה, וראיין כמובן מהנהן, ואז לבשר של הכתבה: הנושא החוזר והולך ושוב פעם חוזר: מאריה קארי.
ריאן שואל את ניקי אם היא מעריצה של אחד השופטים, וניקי מאשרת, ואז ריאן אומר שזו מאריה. כפי שאתם זוכרים, בתחילת צילומי העונה (חודש ספטמבר) כבר ביום הצילומים השלישי התחמם הקשר בין מאריה קארי לבין ניקי, הוא התפוצץ באמצע צילומים כאשר הן התווכחו על מתמודד מסויים וזה יצא מכלל שליטה. לאורך כל התוכנית, היה ניתן לראות כי המערכת יחסים בין ניקי למאריה מעורערת. בדיוק בפרקים האחרונים, היו עוד ויכוחים בינהן. מאריה בחרה לעקוץ את ניקי, ולהשוויץ בכך שיש לה להיטים במקום הראשון בבילבורד (והשיא של ניקי זה רק מקום שלישי עם Superbass, אך היא גם שברה שיא בכל הזמנים עם Starships בבילבורד שהיה בעשיריה הכי הרבה זמן בכל הזמנים!) מייד לאחר מכן מאריה שוב, "עקצה" את ניקי על דבריה. ניקי מייד שלפה קיסם אוזניים מהתיק שלה, ואמרה למאריה "את לא שומעת טוב, נקי את האוזניים שלך עם זה".
לאורך כל התוכנית ניתן לראות את הקשר המאוד מוזר בינהן. אי אפשר באמת להבין האם הן מתבדחות והאם הן לא. או שיש שילוב של שתיהם? לא ברור. ניקי מחליטה לענות אחת ולתמיד בראיון על השאלה של מה קורה עם מאריה קארי.
" דמיין שאתה אוהב מישהו כל חייך.. דמיין שאתה פוגש אותו.. ואז כולם חושבים שאתה עשית משהו נורא ואין לך מושג מה באמת עשית.. זו מערכת היחסים בינינו" ענתה ניקי כשנשאלה על מערכת היחסים שלה עם קארי.
" וזה מה שהיה מההתחלה " אמרה והוסיפה " אני חשבתי שהיינו חברות, אבל אז הבנתי שזה היה כלכך מזוייף.אתה חושב שכמה אנשים הם החברים שלך, ואז אתה מגלה שלא. זה הופך להיות מין היי, וביי, לגרום למישהו לצחוק, להתגבר על פחדים, אתה צריך להמהם את האורות כדי לגרום לבן אדם אחר להאיר. איידול באמת בליבי, אתה חושב שאתה תהיה השופט הכי כיפי בכל הזמנים.. ואני אומרת.. אני אוהבת לעבוד עם מאריה, יש שיגעון, יש כיף "


האם היית באה, ועושה את זה שוב, עבור עוד עונה? ניקי לוקחת נשימה ארוכה. מחייכת חיוך חטוף, מבט שמסתיר מה שהיא באמת חושבת, ואז אומרת :"זו שאלה של מיליון דולר" וצוחקת.
ניקי מוסיפה ואומרת שחשוב לה לומר שהיא אוהבת את האנשים באמריקן איידול. אם הייתי צריכה לעשות זאת שוב.. הייתי עושה.. כי זה כיף, זה מצחיק.. " זה טיפה עצוב שאנשים חושבים רק על הדברים הנגיטיבים, אבל אנחנו כמו משפחה, אני שמחה כאן, אני צריכה להודות לאיידול על נתינת ההזדמנות לי "
ריאן מוסיף ואומר, שהוא היה רוצה להיות חבר של ניקי לעד, והיא כמובן אומרת "כמובן ריאן" עם החיוך הרחב שלה, והצחוק המתגלגל שלה. הראיון מסתיים בלחיצת יד ובנימה אופטימית.

תגובה אחת:

למה חשבת????? ניסית לחנוק ולירות בהההההה בהמההההה.

הוסף רשומת תגובה