יום שבת, 20 באפריל 2013

ניקי אומרת שהיא לא מוערכת מספיק, מדברת על סיארה, ועל ליל ויין.


ניקי בראיון ל-MTV מדברת על זה שהיא חושבת שהיא פחות מוערכת (מהסיבות שבהמשך) היא מדברת על הדואט עם סיארה, באלבום החדש, ומדברת על הסצנה עם ליל ויין בקליפ של " High School "

לניקי יש קהל מעריצים חזק ברחבי העולם, מכירות שלא מביישות שום ראפר או ראפרית בפרט, להיטים שכבשו את מצעד הבילבורד בזמן כ"כ קצר, לניקי יש אלבום פלטינה, כיסא כשופטת באמריקן איידול, ועוד.. - והיא עדיין חושבת שהיא לא מוערכת כפי שהיא חושבת שהיא צריכה, האפליה המינית משחקת פקטור ותפקיד מרכזי! 

" אני בטוחה שמבחינה ליריקלית אני הרבה יותר טובה מהמון ראפרים אי שם בחוץ, כן אני הולכת לומר את זה, אני לא מקבלת את הקרדיט המגיע לי " אמרה ניקי לראיון ב-2 לאפריל ל-MTV. " גברים מנצחים בהיפ הופ.. בואו נודה בזה "
ניקי לא מוותרת ואומרת שהאפליה המינית הזו לא תעצור אותה מלעשות שיתופי פעולה עם נשים לא פחות דומיננטיות ממנה בתעשייה. אומרים כי היא עתידה להופיע פעמיים באלבום המתקרב של סיארה  " אנשים הולכים לאהוב את האלבום החדש של סיארה, אני אוהבת את זה " אומרת ניקי. " הייתי אמורה להקליט אך ורק שיר אחד לאלבום שלה, אך לבסוף אני חושבת שאני מקליטה מקליטה שני שירים איתה כי אני באמת אוהבת את כל מה שהיא עושה! "
אני כ"כ גאה, ונרגשת לכך שאנשים הולכים לשמוע את זה.



בינתיים ניקי משאירה את המעריצים והמעריצות שלה מרוצים מהקליפ החדש ל-"High School"
הוידאו אכן גורף המון דיבורים עקב הסצנה בין ניקי, לבין הבוס של YMCMB הלוא הוא ליל ויין.
" אנחנו ממשיכים לצחוק כל הזמן " אמרה, " הוא אמר " תפסיקי לצחוק " ואני אמרתי " בסדר " ואז הייתי פורצת בצחוק שוב.. ויין אמר שאנחנו צריכים להתנשק, ואני " יש דבר אחד שבאמת הולך למכור טוב את הקליפ וזה אם נתנשק באמת "  אממממממ.. " באמת, הוא לא רק הבוס שלי, הוא גם כמו אח עבורי "
" הוא כלכך סקסי " הוסיפה מינא'ז ואמרה " שהסרטון יצא החוצה, זה היה נראה כמו יצירת אומנות, הוא כלכך סקסי, שחור, ויפה! "


3 תגובות:

שלא תעוף על עצה, "אני לא מוערכת מספיק" אין לי בעיה איתה אבל לדתעי היא יותר מדי מוערכת! היא בסך הכל 3 או 4 שנים בתעשיית המוזיקה והמוזיקה שלה לא משהו..

FUCK YOURSELF BITCH =]
סתום ת'פה עפה על עצמך תגיד לאמשךך

הוסף רשומת תגובה